۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

نايب رييس کميسيون قضايی: بازشدگی جمجمه يکی از قربانيان (روح الامينی) مربوط به کالبد شکافی‌ است و در همه جای دنيا مرسوم است، ايلنا

بازشدگی جمجمه يکی از قربانيان حوادث اخير مربوط به کالبد شکافی‌ها و نمونه برداری‌های پزشکی قانونی است و در همه جای دنيا هنگام نمونه برداری از جسد جمجمه باز می‌شود و اين امر طبيعی است.
ايلنا: نايب رييس کميسيون قضايی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز کميسيون قضايی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حضور دادستان تهران و اعضای کميته ويژه مجلس خبر داد.
فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا،با اشاره به اين جلسه گفت: در جلسه امروز در رابطه با بازداشت شدگان و نحوه نگهداری آنها و همچنين وضعيت بازداشتگاه‌های کشور صحبت شد. نماينده مردم قصرشيرين يادآور شد:توضيحات ارائه شده از سوی دادستان تهران در مورد نقاط مورد ابهام کميته ويژه مجلس و اعضای کميسيون قضايی قانع کننده بود. تجری در مورد اينکه پرونده‌های پزشکی روح الامينی و کامرانی از سوی دادستانی در اختيار نمايندگان قرار گرفته است يا نه؟ گفت: دادستان تهران در اين مورد اعلام آمادگی کرد. اما گويا اين پرونده‌ها هنوز تکميل نشده است و به همين دليل به زودی در اختيار نمايندگان به منظور بررسی‌های بيش‌تر قرار خواهد گرفت. وی گفت: بازشدگی جمجمه يکی از قربانيان حوادث اخير مربوط به کالبد شکافی‌ها و نمونه برداری‌های پزشکی قانونی است و در همه جای دنيا هنگام نمونه برداری از جسد جمجمه باز می‌شود و اين امر طبيعی است. وی افزود: مرتضوی همچنين در مورد جرائم عليه امنيت در آشوب‌های اخير گزارشی ارائه داد. تجری تصريح کرد: به اعتقاد من کل روند هدايت شده بوده است و افرادی در آن آگاهانه و يا ناآگاهانه شرکت داشته‌اند. وی در پايان گفت: اين جلسه نتايج خوبی به دنبال داشت و بسياری از مسائل که مبهم به نظر می‌رسيد شفاف سازی شد.

۳ نظر:

  1. سلام
    من هستم که... همین اطرافم تو پیدات نیست!!!!!

    پاسخحذف
  2. دارم از تعجب شاخ در میارم...دارم از عصبانیت به خودم می لرزم...
    به امید آزادی سبز...

    پاسخحذف
  3. دارم از تعجب شاخ در میارم...دارم از عصبانیت به خودم می لرزم...
    به امید آزادی سبز...

    پاسخحذف